Druk, drukker, drukst!

27 januari 2020 - Nijmegen, Nederland

Ik hoor constant om me heen dat we uitgerust op reis moeten.

HOE DAN?

Als je een reis gaat maken moet je zoveel regelen en elke keer hoor je wel weer iets nieuws. Zoveel leuke dingen natuurlijk, maar ook wel veel administratieve dingen. Eén van de dingen die ik van het weekend nog besteld heb: een EHBO-kit, ook wel handig dacht ik zo. Nu ongeveer alleen nog 6 liter zonnebrandcrème, als je mij een beetje kent weet je dat dat een grote must is.

Daarnaast de studie, alles moet natuurlijk weer in de laatste weken voordat je vertrekt afgemaakt worden. Waar het aan ligt? Eigen planning, organisatie van de HAN, allebei een beetje. Ohja, motivatie, wat was dat ook alweer?😂

Ik ben in mijn hoofd constant bezig met wat er allemaal nog moet gebeuren. Op dit moment hoor ik eigenlijk een paper af te maken over de Ruslandreis die we gemaakt hebben met school, stereotypen gaat het over. Wanneer ik eindelijk weer met mijn hoofd bij de paper zit, zie ik iets staan en denk ik meteen: oeh hoe zou dat in Malawi zijn? Oh shit, ik ga al bijna, oeh dan ga ik het dan wel zien. Je leest het wel, een concentratieboog van 2,5 minuut ongeveer.

Maar ooh wat heb ik er zin in!😍

Je kent het misschien wel he, zo’n bed met van die lades eronder, die heb ik. Drie lades, waarvan 2 vol gestopt met spul. Alles moet mee, maar je hebt maar zo weinig kilo om het mee te nemen. 23 (!?) kilo maar, ja okay, en 10 kilo handbagage. Dit betekent toch wel dat je slim moet zijn met wat je wel en niet meeneemt. Gelukkig weegt zomerkleding niet zoveel.

Over anderhalve week zal ik alles verplaatsen naar mijn koffer, hopelijk past het.

Nu nog op het to do lijstje:

-        De laatste dingen over verhuizen (ik krijg een onderhuurster in mijn kamer).

-        2,5 vak afmaken voor school

-        Zonnebrand, heel veel zonnebrand!

Laat ik eerst dat 2e punt maar afmaken voordat we op zaken vooruit gaan lopen.

1. Kees-Jan:
    28 januari 2020
    en denk je aan muggenspul? :-)
    Alles op zijn tijd en je zult merken dat wanneer je in het vliegtuig stapt, alles van je af valt en dan ben je alleen nog maar bezig met Malawi.
    Sterkte!
  2. Nienke Roest:
    11 februari 2020
    Ha Naomi, ik hoop dat die 23+10kg allemaal gepast heeft en dat jullie vandaag goed en wel aan zijn gekomen in Malawi! Ik ben heel benieuwd naar je eerste berichten over de eerste ervaringen aldaar. Groet, Nienke